New place, new learnings …

Unul din obiectivele mele pentru acest an a fost sa ajung intr-un loc in care nu am mai fost niciodata. Si mi-a iesit … nu doar o data, ci de mai multe ori. Lucky me :)!

@ Istanbul

@ Istanbul

Mi-a placut intotdeauna sa calatoresc si imi doresc sa vad cat mai multe locuri din lume. Sper ca si in anul care va veni sa ajunga sa vad locuri noi, sa invat despre alte culturi.

Nu sunt mereu de acord cu ceea ce vad, nu imi place mereu ceea ce vad, dar de fiecare data este o experienta benefica … invat cate ceva.

Unul din orasele pe care le-am vizitat in acest an a fost Istanbulul … parti bune si parti mai putin bune, dar cu siguranta un loc in care imi doresc sa mai ajung si sa il explorez mai mult. E interesant sa vezi alte tipologii de oameni, alte culturi.

@ Istanbul

@ Istanbul

@ Istanbul

@ Istanbul

Leave a Reply

