Retrospectiva …

Anul 2013 a fost şi cu bune şi cu rele … dar mulţumesc că a fost şi încă mai este🙂.

Am încercat să surprind tot ceea ce e frumos prin locurile prin care am trecut. Făcând o retrospectivă a ceea ce am fotografiat în acest an, am găsit câteva fotografii care mi-au plăcut tare mult, fotografii care îmi amintesc de locurile văzute, de oamenii care mi-au fost alături, de sentimentele trăite … Pentru mine sunt mai mult decât doar amintiri, iar vouă sper să vă placă …

@ Cetatea Râşnov

@ Cetatea Râşnov

@ Bucureşti

@ Bucureşti

@ Autostrada Soarelui

@ Autostrada Soarelui

@ Vama Veche

@ Vama Veche

@ Sinaia - Castelul Peleş

@ Sinaia – Castelul Peleş

@ Mogoşoaia

@ Mogoşoaia

@ Dolomiţi, Italia

@ Dolomiţi, Italia

@ Lago di Misurina, Italia

@ Lago di Misurina, Italia

@ Dolomiti, Italia

@ Dolomiti, Italia

@ Constanţa

@ Constanţa

@ Vama Veche

@ Vama Veche

@ Lacul Morii

@ Lacul Morii

@ Lacul Morii

@ Lacul Morii

@ Parcul Botanic

@ Parcul Botanic

Leave a Reply

