De vizitat …

Sunt o persoana careia ii place sa se plimbe si sa vada mereu locuri noi, sa intalneasca oameni noi, sa invete, sa fotografieze, sa se bucure de viata, de ceea ce fiecare zi ii ofera …

Datorita unor prieteni de-ai mei, pasionati si ei de plimbari si fotografiat🙂, am avut ocazia sa cunosc o alta parte din frumoasa noastra planeta (va multumesc frumos :)).

Sunt atat de multe locuri de vizitat pe lumea aceasta… Unul dintre locurile pe care vi le recomand sunt Muntii Dolomiti. Veti avea parte de niste peisaje de neuitat. Faceti cat mai multe trasee in zona si urcati pe cat mai multe varfuri. Infrastructura va permite sa urcati la peste 3000 m altitudine fara sa depuneti eforturi prea mari🙂. Trebuie doar sa vreti sa vedeti locuri frumoase …

Am avut parte de 5 zile minunate, de 5 zile care s-au transformat in amintiri frumoase, de 5 zile in care m-am indragostit de Italia!

Iata cateva din peisajele pe care le-am surprins:

On our way to the Dolomites

On our way to the Dolomites

@ The Dolomites

@ The Dolomites

The Dolomites

@ The Dolomites

Leave a Reply

