Final de zi …

La final de zi ar fi bine sa stam la numaram clipele frumoase de peste zi si sa fim mandri de ceea ce am reusit sa realizam. Chiar daca nu ne dam seama, in fiecare zi reusim sa facem cate ceva bun.

Timp de o saptamana am facut un exercitiu la finalul fiecarei zile, exercitiu care consta in a gasi ce am facut bun in acea zi, de ce anume sunt mandra, ce motive sa ma iubesc am🙂 … si am gasit in fiecare zi cate ceva! Va provoc si pe voi sa il faceti ;)!

Fiecare dintre noi este important, fiecare dintre noi lasa ceva in urma lui. Haideti sa facem tot posibilul sa lasam ceva bun in urma noastra, ceva bun la finalul fiecarei zile …

@ Lacul Morii, Bucharest

@ Lacul Morii, Bucharest

@ Lacul Morii, Bucharest

@ Lacul Morii, Bucharest

@ Lacul Morii, Bucharest

@ Lacul Morii, Bucharest

Leave a Reply

