In vizita la Carol I :)

… nu l-am gasit acasa, dar pentru mine va fi mereu o placere sa revin la Peles. Un loc frumos, plin de aceasta data de turisti de diferite natii, unii mai galagiosi, altii la locul lor. O dupa-amiaza de sambata in care vremea nu se putea hotari cum sa fie: ba ploua, ba se ivea cate o raza de soare.

Peles-ul mi-a placut de prima data cand l-am vazut. In general imi plac lucrurile simple, dar la Peles totul mi se pare ca este exact la locul potrivit, toate sculpturile, statuile, picturile, totul. Pentru mine are un farmec aparte.

Din pacate grupul alaturi de care am vizitat castelul mi-a demonstrat inca o data ca noi romanii nu stim sa respectam regulile si nu stim sa ne comportam in societate, nici sa acordam respect. Cautam mereu mijloace sa incalcam regulile care le primim si ni se pare normal. In Peles se pot face fotografii contra unei sume de bani. Unii insa fara a plati respectiva taxa, cauta momente cand cei din staff-ul Peles nu sunt atenti si mai fac cate o fotografie. As califica aceasta ca si furt si lipsa de respect. … si asa erau unii dintre cei alaturi de care am vizitat castelul, din pacate. Iar cireasa de pe tort, dupa ce ca nu platisera respectiva taxa vorbeau cu voce tare acoperind de cele mai multe ori vocea ghidului … cata lipsa de respect atat fata de ghid, cat si fata de restul turistilor. Dar acestia suntem! Poate intr-o zi vom invata sa apreciem cu adevarat ceea ce facem, sa ii apreciem pe cei de langa noi, sa aratam respect.

@ Peles, Sinaia

@ Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

@ Castelul Peles, Sinaia

Leave a Reply

