Un strop de culoare … dupa ploaie …

Mi-am propus de ieri ca in aceasta dimineata sa ies la plimbare si sa fotografiez Bucuresti-ul inflorit. Din pacate, vremea nu tine cont de dorintele noastre, deci azi dimineata m-am trezit in zgomotul picaturilor de ploaie. Am asteptat insa un moment in care ploaia s-a oprit si am luat-o la pas prin parc.

Prin Cismigiu era destul de putina lume, deci am reusit sa ma plimb linistita si sa surprind cateva ‘culori’ … natura care reinvie …

Cismigiu, Bucharest

Cismigiu, Bucharest

Cismigiu, Bucharest

Cismigiu, Bucharest

Leave a Reply

