Printre blocuri

Din punctul meu de vedere Bucuresti-ul este un oras gri, intesat de blocuri fara personalitate, fara culoare. Cu toate acestea, natura ne mai face cate o surpriza si ne arata ca si in Bucuresti putem sa avem parte de niste culori superbe🙂.

Vineri, cand am plecat de la birou ploaia tocmai se oprise si soarele incepuse din nou sa incalzeasca orasul. La cateva minute dupa ce am intrat in casa am aruncat un ochi spre geam si am vazut niste nori negri apropiindu-se. Era atat de interesant: pe de o parte inca soarele care stralucea, pe de alta parte nori negri si undeva, printre blocuri, si-a facut aparitia un curcubeu. A fost atat de frumos🙂.

In Bucharest

In Bucharest

Leave a Reply

