Ora exacta …

… sau timpul care trece si nu va mai fi nicioadata la fel!?

Fiecare clipa, ora, zi, saptamana si an se aduna, picatura cu picatura … Am momente cand ma intreb cand au trecut ultimii 10 ani din viata mea, ce am facut, dar si mai important ce nu am facut si ar fi trebuit sa fac/ mi-as fi dorit sa fi facut/ sa fi avut. De ce nu am facut acele lucruri? Le-a trecut oare timpul? O fi oare prea tarziu sau inca nu …?

Am avut momente cand mi-as fi dorit sa fi putut opri timpul in loc, sa incremeneasca totul. Dar nu este mereu asa cum ne dorim noi si sunt sigura ca acest lucru se intampla cu un scop🙂. Pana la urma timpul trece si nu putem sa il tinem in loc, dar depinde de noi sa ne bucuram de fiecare clipa, sa o facem sa fie pretioasa. Putem sa invatam sa facem asta!

Deci bucurati-va de momentele care sunt cu adevarat importante in viata voastra si pretuiti timpul care trece … si nu se va mai intoarce NICIODATA!

Walking

Walking

Walking

Leave a Reply

