A mai trecut un an …

Fie ca vrem, fie ca nu vrem … zilele vin si trec. Si la fel se duc si anii …

Anul 2011 s-a incheiat. Ati reusit sa va atingeti toate target-urile propuse la inceputul lui 2011? Din pacate eu nu am reusit sa le ating pe toate, insa am invatat cat este de important sa avem un suflet drag aproape, si in acelasi timp departe. Pentru mine este important sa am alaturi oameni pe care sa ma bazez, in care sa am incredere, cu care sa pot sa vorbesc orice … si bineinteles oricand. O astfel de persoana poate sa imi dea aripi si sa merg mai departe oricat de greu mi-ar fi in acel moment.

Ce v-ati propus pentru 2012? Eu vreau sa ofer mai multa iubire si sa primesc mai multa iubire, vreau sa zambesc mai mult… Sunt convinsa ca iubirea ne poate ajuta sa trecem peste toate greutatile, sa ne rezolvam toate problemele, una cate una. Este nevoie de rabdare insa, de intelegere, de dispozitia de a “inchide uneori ochii”, de a fi dispusi sa iertam. Si mai vreau … multe altele. Mi-am facut o lista si sper ca atunci cand voi face bilantul sa fie unul pozitiv. Sa vedem.

Fiecare an este o carte cu 365 de file goale. Fie sa cream in fiecare zi o capodopera si … in timp ce umplem fiecare coala a anului … sa zambim din suflet!

Va doresc ca in fiecare zi sa aveti parte de multa bucurie, multe impliniri, sa fiti sanatosi si voiosi si sa zambiti din suflet! Viata merita traita!

@

@

@

@

Leave a Reply

