Schimbari …

E toamna, din nou… Anotimpurile trec peste noi si anii parca o iau la fuga …

Timpul trece si imi place sa cred ca efectul asupra noastra este ca ne maturizam, ca mai ‘crestem’ putin, ca invatam din trecut, din experientele pe care le-am avut. Dar parca uneori as vrea sa ‘dansez’ mai incet, sa am timp sa ‘gust’ cu adevarat tot ceea ce ma inconjoara, sa imi cer timpul inapoi si sa ma bucur cu adevarat de viata!

… frunzele au inceput sa isi schimbe culoarea. In curand, padurile de foioase vor deveni adevarate picturi naturale de o frumusete rara si schimbatoare, de la o zi la alta. Imi place sa privesc padurile toamna, sa le admir coloritul, sa ma plimb pe carari acoperite de frunze uscate … Nu imi place in schimb umezeala, dar e placut sa stai in bratele celui pe care il iubesti si sa privesti picaturile de ploaie care cad si cad si cad …

Toamna – Antonio Vivaldi

La inceput de toamna

Cheile Bicazului

Cheile Bicazului

Cheile Bicazului

Leave a Reply

