Obiceiuri la romani …

Azi am avut ocazia sa particip la un workshop organizat de Nikon pe tema: fotografia de produs si fotografia de natura, un workshop gratuit la care cei de la Nikon au avut grija sa avem cafea, ceai, croissante etc astfel incat celor prezenti sa nu le lipseasca nimic si sa se bucure de cele cateva ore petrecute impreuna!

Am avut neplacerea de a avea in spatele meu un domn, de o anumita varsta, in jur de 50 ani as spune eu, pe care nu l-am inteles de ce a venit. In cele cate ore (aproximativ 3) cat a tinut workshop-ul ne-a deranjat turnandu-si mereu ceai sau cafea, mancand (s-a asezat chiar langa masa cu toate cele) dormind, sforaind chiar de la un anumit moment si atunci cand nu dormea, vorbind cu domnul de langa el. La final a exclamat ca si-a pierdut timpul. Intrebare mea este: de ce asemenea oameni vin la astfel de evenimente? Daca pe parcurs si-au dat seama ca nu le place, de ce au ramas? De ce nu s-au ridicat si sa plece? Va las pe voi sa trageti concluziile … eu mi-am format deja o parere si consider ca inca avem mult drum pana cand ca si natiune vom deveni una civilizata, aratand respect fata de ceilalti care ne inconjoara!

Leave a Reply

