Asa cum m-am vazut eu …

Duminica dimineata, 19.12.2010, in incercarea de a-mi face autoportretul … dupa vreo 50 de declansari … am ales cam 15 care erau cat de cat pe placul meu. Dificila selectie … vreau intotdeauna ca tot ceea ce fac sa fie perfect si mereu gasesc ceva care sa nu imi placa la ceea ce fac eu … sunt dura doar cu mine🙂 …

Una dintre alegeri este cea de jos …

… si datorita acestei fotografii am avut o surpriza placuta, ultima de ceva timp incoace, primita de la Feri care imi spunea ca acest autoportret are: “stare ,privire ,lumina ,zimbet ..toate intr-un fel unic ..! felicitari.!!”. Acest comentariu de pe blogul clasei de foto m-a facut sa ma simt bine luni dimineata, chiar daca dormisem doar jumatate de ora in noaptea de duminica spre luni …

Astept comentarii si din partea voastra … ca sa stiu ce mai “repar” pe viitor😛 …

Leave a Reply

