Printre nori …

Printre nori … nu auzeam decat zgomotul motoarelor si al gandurilor mele …

In timpul celor cateva ore de zbor, in care am realizat cat de infimi sunt pe acest pamant, ca suntem doar un firicel de praf in negura vremurilor … care acum este si in secunda urmatoare poate sa dispara, mi-am dat seama cat de important este sa pretuim cu adevarat fiecare moment. Ceea ce regret, este faptul ca ar fi trebuit sa fi fost “treaza” atunci cand il aveam alaturi pe cel pe care il doream … dar timpul nu se mai intoarce. Trebuie, zic eu, sa invatam sa traim clipa, sa nu luam de la sine inteles ca ceea ce azi avem, vom avea si maine, deoarece ne poate fi luat. Atunci apare durerea si ne dam seama de fapt ca am fi putut petrece momentele anterioare intr-un mod mai placut, mai frumos … Deci, haideti sa schimbam ceva pentru a ne fi noua mai bine!

Leave a Reply

