Cad frunzele …

Azi a fost o zi deosebit de calduroasa de noiembrie … asa cum nu am intalnit in ultimii ani. Mi-am dorit sa “evadez” din toata forfota Bucurestiului, deci am luat-o spre Muzeul Satului dorindu-mi sa vad niste culori calde de toamna.

Din pacate aleile muzeului erau pline de omuletzi care probabil doreau acelasi lucru ca si mine…putina liniste. Totusi, undeva pe malul lacului, puteai gasi o oaza de liniste si puteai sa-ti clatesti ochii cu niste culori tare frumoase …

Deci plimbarea chiar a meritat :)!

Leave a Reply

