Anonimul – International Independent Film Festival

Pentru cei care nu au putut participa in perioada 9-15 august la festivalul de film Anonimul tinut in Delta Dunarii, au sansa de a vedea retrospectiva in aceasta saptamana la Muzeul Taranului Roman din Bucuresti.

Pentru mai multe detalii: http://www.muzeultaranuluiroman.ro/acasa/noul-cinematograf-al-regizorului-roman.html

Eu am fost in aceasta seara la “New York, I love you” – a fost un filmulet chiar interesant si deconectant. Deci va recomand cu caldura sa va faceti timp pentru unul dintre filmuletele din lista.

Vizionare placuta!

Duminica seara am fost la MTR pentru a vedea filmul “Zero”, filmul care a fost premiat anul acesta la finele festivalului, un film in regia lui Pawel Borowski (Polonia). Borowski prezinta 24 de ore din viata mai multor omuletzi, 24 de ore prin care ar putea sa treaca oricare dintre noi. Mi s-a parut foarte actual, prezentand viata asa cum este ea. Daca aveti ocazia sa il vedeti vi-l recomand.

Mi-a placut si atmosfera de la MTR – cu berea in fata🙂 – o atmosfera placuta, dar fara zgomot de fond🙂.

Leave a Reply

